Kärlek

Den lyckan när man får träffa dig, äntligen lägga armarna runt dig och känna doften av dig. Att inte kunna låta bli att le när man möter din blick, när man blir rosenröd och nästan skäms av att du tittar på en och ler ditt underbara leénde, även fast du gjort det i elva månader nu. Att jag fortfarande blir nervös när jag ska träffa dig, som om det vore allra första gången. Att ligga bredvid dig i sängen och känna din värme, gosa ner sig med näsan i din nacke och bara få pussa på dig. Att vakna mitt i natten, och bara vända sig om, och du vaknar till, vänder dig med mig och lägger armarna runt mig, pussar mig och somnar om .. Att sedan få vakna med dig på morgonen och bara ligga och kramas. Att helt plötsligt börja kittla varandra så vi skrattar tills vi inte får någon luft. Att få ha dig som pojkvän, kunna prata med dig när jag vill och veta att du alltid finns där. Jag älskar dig mer än vad min själ kan beskriva, och det kommer jag alltid att göra. Du är bara min, mitt hjärta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0